שוברים את המיתוסים לגבי ריהוט לצעירים

מתכננים לרכוש רהיטים לדירתכם הראשונה ונערכים לפשרות, כאבי ראש וחריגה מהתקציב? כנראה שאתם עדיין פועלים לפי המיתוסים הבאים, שהגיע הזמן לדבר עליהם

יציאה מבית ההורים היא מהלך שרוב הצעירים מחכים לו בכיליון עיניים. אלא שלצד העצמאות, החופש ותחושת הבגרות שנלווים לאבן הדרך המשמעותית הזו, מגיעים גם אתגרים הקשורים לניהול הדירה ולאבזור שלה. הרהיטים העיקריים בדירה, כמו למשל המיטה או הספה שבסלון, צפויים ללוות אתכם לאורך תקופה ארוכה ולכן חשוב לכם לקבל את ההחלטה הנכונה. איך מצליחים לעשות את זה? 

כדי להימנע מטעויות, בזבוז כסף או קבלת החלטות שיעלו ביוקר בהמשך – חשוב להשתחרר מהמיתוסים והתפיסות השגויות שנלוות לעתים אל ריהוט לצעירים. החלטנו להתמקד בכמה מההנחות הרווחות, שמומלץ לדבר עליהן לפני שרוכשים את הריהוט הראשון שלכם.

צעיר של ספה נפתחת

המיתוס: ריהוט לצעירים הוא לרוב פשרה

רבים מהצעירים חוששים לחרוג מהתקציב, ולכן מעגלים פינות ובוחרים רהיטים שהם לא באמת שלמים איתם. רוצים להימנע מכך? כל שעליכם לעשות כדי לרכוש ריהוט איכותי, כמו למשל מזרן אורתופדי או ספה שכיף לשבת עליה, הוא לבחור בחברה שמתמקדת בצרכים של צעירים כמו למשל נאפו. נאפו הוא מותג ריהוט איכותי מבית קאופמן, שאחראיים גם למוצרי ד”ר גב. וכדי לאזן בין האיכות למחיר, רהיטי המותג מוצעים באופן מקוון באתר אינטרנט – בדרך שחוסכת כסף (וגם זמן).

המיתוס: אם כבר מתחילים לרהט, צריך להחליף הכול

התפיסה הזו הייתה נכונה בעבר, כשכולנו התמקדנו בסטים תואמים. כיום לעומת זאת, הטרנד המוביל הוא דווקא גיוון ומשחק עם צבעים וטקסטורות שונים. מה שאומר שאתם ממש לא חייבים “לקפוץ מעל הפופיק” ויכולים לבחור רהיט או שניים שישדרגו את החלל החדש.

המיתוס: כשאין מקום, בוחרים שימושי ולא מעוצב

רהיטים צריכים להיות פונקציונליים ולא רק יפים, אבל אתם ממש לא חייבים לבחור רק אחת מהאפשרויות. גם בהקשר הזה, נאפו מציעים ריהוט לצעירים שמצליח לענות על כל הקריטריונים. עם פתרונות כמו מזרונים ובסיסי מיטה בגדלים שונים, ספה נפתחת למיטה עבור מי שחי בדירת גלריה קטנה וכדומה. 

עיצוב חסכוני במקום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top