השקעות נדל”ן בפורטוגל: 5 השלבים בדרך לדירה בבעלותכם

פורטוגל
עיר בפורטוגל
רכישת דירה להשקעה בפורטוגל היא תוכנית אפשרית.

הפחתת סיכונים, חשיבה ארוכת טווח ותשואה גבוהה מובילים ישראלים לחשוב על השקעות נדל”ן בפורטוגל. ממה מורכבת הדרך שממתינה למשקיעים זרים, וכיצד ניתן להתמודד עם האתגרים שמאפיינים אותה?

השאיפה לרכוש דירה להשקעה משותפת לישראלים רבים, אלא שעם השנים ונוכח המציאות הכלכלית נדמה שמדובר בחלום שהולך ומתרחק. מי שחיפשו פתרון ריאלי בתנאים המאתגרים שנוצרו, גילו את יתרונותיהן של השקעות נדל”ן בפורטוגל – אפשרות ליהנות מנכסים במחירים אטרקטיביים, ביעדים תיירותיים ובתנאים משתלמים. אירופה רחוקה כמובן מלהיות מקשה אחת, ולכן לפני שתוכלו להתקדם אל יישום התוכניות תידרשו לעבור את השלבים הבאים:

  1. העמקת ההיכרות

לכל מדינה תנאי סף משלה עבור משקיעים זרים, טווחי מחירים משתנים והעדפות שונות של ציבור השוכרים המקומי. מסיבה זו, בכדי לקבל את ההחלטה העקרונית הנוגעת לכדאיות ההשקעה, יש להעמיק את ההיכרות עם המאפיינים ואפשרויות הנדל”ן בכמה מהמדינות שרלוונטיות עבורכם.

  1. הגדרת מאפייני הנכס הפוטנציאלי

בשלב השני יהיה עליכם לצמצם את האפשרויות ולהגדיר מהם מאפייני הדירה שתרצו לחפש. החל מסוג הדירה (נדל”ן מסחרי, דירה משפחתית, דירה קטנה לצעירים), דרך סביבת המגורים ועד למאפיינים רלוונטיים נוספים. 

  1. בדיקת אפשרויות המימון

השלב הבא יכלול בדיקה של אפיקי המימון, כדי להבין אם ניתן להוציא את הרעיון לפועל. שימו לב שמדינות מסוימות מאפשרות למשקיעים לקבל מימון מבנק מקומי, בריבית משתלמת. 

  1. צליחת המשוכות הבירוקרטיות

לצורך רכישת הדירה תצטרכו לפעול מול רשויות המס, לפתוח חשבון בנק, לפנות אל רואה חשבון ועוד. חשוב להכיר את השלב הזה ולהיות ערוכים אליו. 

  1. מחשבה על היום שאחרי

משקיעים נדרשים להיערך גם ל”יום שאחרי”, ולהיות מוכנים להיבטים הקשורים בשיפוץ הדירה, איתור שוכרים ועוד. 

כדי להימנע משגיאות, מומלץ לבחור חברה שמתמחה בהשקעות במדינת היעד. רבים מהמשקיעים שמתעניינים בפורטוגל, שהפכה ליעד אטרקטיבי עבור הקהל הישראלי, פונים אל חברת יורופה נדל”ן. המומחים של יורופה נדל”ן מסייעים למשקיעים ישראלים לצלוח את המסע בדרך לדירה בפורטוגל באופן המהיר והנוח ביותר, תוך ליווי צמוד לאורך כל השלבים – מאיתור הנכס ועד לניהולו לאחר הרכישה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top